Friday 5 July 2013

Last Working Day

Yeay .. arini 5/7/2013 ialah hari terakhir aku duk wat keje kat opis ni sebelum bercuti panjang. Panjang la kan bermula 6 Julai - 22 September :-) hehehe ... best! Kalau ada baby pastilah best kalau xde baby n cuti saja lama camtu mampus mati kutu la agaknya. Lain la kalau duit bekepuk2 dalam bank & boleh spend hari2 pegi spa, pegi shopping or melancong.

So, lepas ni berehat secukupnya lah aku di rumah. pasti akn bz dgn baby & menguruskn diri sendiri berpantang. Memang aku tekad nak berpantang dengan baik sebab aku xnak badan menggeleber & xcantik. Mungkin sebab sepanjang hdup 32 tahun ni aku memang xpenah biarkan badan aku menggeleber & xcantik. So nk kekalkan camtu lah nanti. Ye la ... xkn la nk biar org cakap baru ank sorang balancing semua da lari kut kan. Dah la hubby jenis high taste, pandai2 la nak jaga badan jgn sampai kene komplen. Hi hi ...

Lately ni bila tejaga kencing tgh2 malam payah nk lelap balik sbb minda sgt2 aktif. Mula la pikir berbagai2 perkara. Malam tadi dok pikir macamana la nanti time perut kene belah ... pastu dok takut kalau2 epidural yang disuntik tidak berjaya mengkebaskan diri. Owh seram ... Harap2 semuanya baik2 aje & hanya otak aku je yang suka pikir benda2 merepek. 

Jadinya, Isnin depan ialah last cek up kat Klinik Kesihatan pastu Rabu cek in wad kt Hosp Sg. Buloh,  khamis 11.7.2013 ~ hari berjumpa baby. Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin yra.


 me today @ 37 weeks 6 days,  dari depan/belakang xla nampak memboyot sgt. tapi kalau dari tepi .. memang kantoi abisss ... hehehehehehe ....

No comments:

Post a Comment