Friday 25 April 2014

KPJ Ward 207 - Part 2 of 2


3rd & 4th Day - 22.03.2014 & 23.03.2014

Day 3 - lemah je sebab sakit. nk bgun duduk pon satu azab, dr pg pai tghri 2x request painkiller jab.


MIL dan ipar dtg melawat
Fiza Shah & babies pon dtg melawat
When gff melawat .. mmg havoc. nsb la time ni ward mmg tgl aku seorang
sape yg sakit ni weh???
last day ... ulie mahad dan iman melawat. n tolong hantar aku balik jugak .. sebab berjaya check-out that day


Hubby surprisekan Ina .. paprik + ayam grg + nasi panas mmg terbaek bila dimakan beramai2.

Dari jumlah kasut korang da boleh agak betapa meriahnya ward aku kan? Nasib baik doc dtg melawat half an hour selepas semua beredar dan ward telah berjaya dikemas rapi. hehehehehehe ..... Tq guys, korang memang buat aku xrase macam duduk kat hosp .. luv u guys forever

Now lets cuci mata dengan makanan2 yg aku order sepanjang duk sepital. Semuanya sedap2. Mana yg aku xdpt makan sebab tgh operate, atau masa disuruh berpuasa sebelum operate .. habis ditibai oleh hubby. Aduh .. sedeyy hahahaha ... here's some of the pics. Ade jugak yg miss sebab mkn smpai licin pastu lupa nk snap.




No comments:

Post a Comment