Monday 8 June 2015

Big Fat Croisant

What would you guys feel when your colleague said "u look like a croissant. and honestly, u've gain too much .. ur very fat till your face all round and full and i think there's too many colours on you today"


This is what i'm wearing today.  Yeah ... maybe i'm just too fat. too round. 
Spoil mud betul. Arini pegi keje dengan mood happy sangat actually .. rasa cam lebih selesa dan konfiden dari minggu2 lepas where i always feel i lost a huge dose of my confidence. 

Tapi yg lebih menyakitkan ... bila mengadu pada my too close familia & frens .. somebody cakap i was wearing hijab sebab nak menunjuk kat org dan untuk pandangan org lain not because for Allah. Rasanya kalau aku pakai sebab nak tunjuk kat org lain aku baik .. takkan lah aku boleh rasa happy with what im wearing today earlier on kan?
It hurts. Deep. 

Dah istighfar banyakkkkkk2 kali. Dah cakap kat diri sendiri ~ dugaan kecil untuk org yg baru berhijab jer tu. Lantak kau lah .. yg penting kau dah berjaya menyakitkan hati aku sangat2 .. lebih dr my colleague yg cakap aku nampak mcm a very big fat round croissant. 

muka hapy pagi2 smpai opis .. kekonon rase gojes rupenye big fat croissant hahahahaha ....

No comments:

Post a Comment