Thursday 13 June 2013

Power Bank Biru Ku

Finally, sampai jugak yg ditunggu. Myimart memang menepati janji delivery within 72 hours from your online purchase id comfirm. Lovin it. Hubby geram jer bila aku sent pic kat dia. He he .. sebab hari tu dia da beli 1 powerbank jugak, tapi cuma 7500mah dengan harga RM150 sekali dengan socket n few pins. Tapiii ... cuma boleh caj 1½x jer pastu kiok. Geram punye pasal aku order lah online ... sebab exited tengok ade warranty 1 tahun. Lagipun cuma RM105.00. Aku pikir, kalau diorg berani warrant tuk 1 tahun mesti produk tu ok kan? Harap2 xtertipu lagi lah. Kalau x mampus aku kene gelak ngn hubby jugak nanti. He .. He ...

Actual product yg sampai jap tadi. Box dia pon da comel giler. Bila bukak kotak ... betambah2 lah comel ~ Power bank 30,000mah.


Ni dua pic dari myimart yg wat aku droooling trus. Jatuh cinta dengan kaler biru yg sweet tu. 

Petang ni In Syaa Allah ade lagi 1 barang yang akan sampai. Exited bukan main dr semalam tunggu. Nt akan diupdate lagi. Tungguuuuuuu .....



No comments:

Post a Comment