Monday 24 June 2013

Who Says I Hate Monday?

Finally, its Monday. Huh .. lega. Punya la aku bosan 2 hari weekend duduk rumah bertemankan Ipad mini, Note & Internet sahaja. Hubby bz gler sepanjang 2 hari lepas. Full dengan job. Alhamdulillah rezeki tapi akibatnya bini nye melangut sorang2 la kat rumah tu.

Pastu mati2 aku ingatkan harini 25hb June ~ tarikh appointment fibroid aku. Nasib baik semalam sedar yang arini baru 24hb, n sgt bernasib baik sebab esok hubby blom ada apa2 booking job, so dia boleh temankan. Kalau la dia ada job & xboleh temankan sebab aku salah date confirm aku nangis guling2 meraung2. hahahaha .... Yelah, aku xnk kene sound dengan doc lagi bila pegi sorang2.As if hubby langsung xpeduli lak dengan aku & anak. Padahal keje laki aku tu memang camtu .. payahhhh. Ni pon, aku da 36mgu ... tapi Khamis smpai Sabtu ni dia outstation. Xkan aku nk ckp xboleh pegi ... rezeki tu. 3hr = RM1500.00 nett. Rugi nya kalau tolak. Lagipon aku masih boleh drive slow2 walau kadang2 rasa senak2 & xselesa bila baby ngamuk guling2 dalam perut ni.

Punya malas nk keje arini. Aku cuma exited nk g opis arini sebab aku da bosan gila duduk rumah teperap 2hr. Ha ha ha .... Skurang2 nya kalau kat opis ni bole aku aku keje sambil2 mentenet. Xlah semata2 mengharapkan mentenet sambil tebaring tuk hilangkan bosan.

Masih ada few things yang masih blom buat & da sangat2 patut aku setelkan sebelum baby menjengah dunia. Baby's bag da siap. Tp mummy's bag langsung tidak. Beg nya pon masih blom ada.
Antara brg yang masih belom beli :-

1. Stokin (da bebuih mulut reschedule ngn hubby minta bwkkan ke Camel One Utama tp msh lom dpt   
    pegi)
2. Minyak Yu Yee Cap Limau (Asal beli brg baby je mesti lupa natang ni)
3. Barut baby (ntah mana nk cari?)
4. Beg Mummy (ada ke hubby cakap sumbat masuk luggage je brg mummy & baby. Org nk msk spital la
    bukan nk balik kg!)

Lain2 rasanya semua da complete. Harap2 lepas cek up esok xpenat sgt & larat kuar cari semua brg2 ni.

No comments:

Post a Comment